lyckat!

Mindre lyckad start på uppfärden! Vår bil gick sönder när vi kommit lite mer än halvvägs, den bara dog.. Så nu står vi här, halvvägs till Varberg på en parkering med hästen bredvid mig! Vi fick gå en 500 meter med henne på vägen för att komma till parkeringsplatsen, tur var väl att vi hade Friberg's med oss i bilen framför så Josse fick gå och bromsa bilarna bakom oss. Hon agerade även fotograf då ett sånt här tillfälle inte får missas att ha bildbevis på! ;D Tänkte att när vi ändå står här och väntar på undsättning från vårat skåneland så kan jag ju passa på att dra igång datorn och blogga om det! ;D Så här kommer helt färska bilder!


Det är tur att mitt lilla vilddjur är hur cool som helst i såna här lägen!




Kommentarer
Postat av: elin wessberg<3

Tänkte först varför går hon på vägen med hästen! sedan läste jag texten och förstod precis vad du gjorde ! haha <3 :)

Postat av: Lina

älskar den sista bilden! haha :)

2011-07-21 @ 19:23:16
Postat av: Felicia - Stall Viggeby

oj vad läskigt att gå på en så "stor" vägen :o skönt att ha så lugna hästar iaf! Vart skulle ni någonstans? :)

2011-07-23 @ 23:42:09
URL: http://stallviggeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0