4/7 2011

Nu är jag precis hemkommen från frisören & ska nu sätta mig och titta på film med mammi. pappa, bror & pojkvän är ute och fiskar så vi två har lite myskväll här hemma, hihi! Spirit får en vilodag idag för hon har varit så duktig de två senaste ridpassen, det förtjänar hon! ska upp och gosa lite med henne sen och ge henne kvällsmat.
I övrigt har inte min dag varit mer spännande än såhär, men thats life!

Bilden är från i förrgår när vi fick avbryta ridpasset & springa in i Petras stall pga vädret, så hade hon alla sina hingstar & valacker inne & det hade ju inte Spottis något imot, haha..


Kommentarer
Postat av: PATRICIA - vinn en design

Tänkte bara säga att jag just nu tävlar ut två designer till er läsare. Du får bestämma exakt hur du vill ha de och så gör jag jobbet åt dig. Passa på, alla vet att det blir mycket roligare att blogga när man har en snygg design :)



Kram :D

2011-07-04 @ 22:00:16
URL: http://ponnynceline.blogg.se/
Postat av: Louice Råå

Jag vill se håret :D

2011-07-04 @ 22:26:15
URL: http://louiice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0