julklappaaaaaaar!

Hade en ruskigt bra dag med släkten igår, himla roligt och mysigt!
Åt god mat, umgicks med min goa släkt, fick fina julklappar och allt det som hör till julen!
I år fick jag faktiskt ingen häst-relaterad julklapp! (;
Okej, det jag fick är:

Högtalare med iPhone-dockning+anslutningssladd.
Denna stod på min önskelista, behöver nya högtalare då mina gamla är sönder..
Den går även att ansluta till dator eller tv med sladden som är med, så det går att lyssna på mer än telefonen. (; Dessutom så tar den i princip ingen plats då den är så smal, ja ni ser ju att den inte är mycket bredare än mobilen!
 

Solkräm & aftersun till resan.
Bra julklapp tycker jag, sånt här är så otroligt tråkigt att köpa själv!
De ligger ändå på runt 100:-/st, och det finns ju roligare grejer att lägga pengar på. (;

Choklad, puder & pengar.

En tröja att ha till resan.


Filt.
En supermysig filt från Chilli!
Det är nog den mjukaste och gosigaste filt jag någonsin kännt på, är lite smått kär i den! 
Dessutom sa matchar den mitt lila tema på rummet! (;

Här ser ni mitt rum, det är näästan färdigt.
Ska bara upp med lite tavlor och skaffa mig en TV! ja, ni ser ju var det ska in, jag ritar ju så fint!
Lite småstökigt sådär från igår, men ni får stå ut!
 
Onepiece!
ååååh, denna stod långt upp på önskelistan kan jag säga!
Fy så mysig den är, vill aldrig ta av den! ^^

 
Vill ni själva beställa en kan ni gå in på Piece of Norway där de just nu har extrapris!

Glöm inte länka till era julklappar i förra inlägget, vill mer än gärna se vad ni fått! :D


Kommentarer
Postat av: madelene friberg

sv: tack :D dina är oxå fina, love it one piece! ;) och ditt rum är super snyggt!! :D

2011-12-26 @ 09:43:43
URL: http://madelenefriberg.blogg.se/
Postat av: Helen

Tjohooo Jag hade rätt om den paketen du satt o klämde på.. Precis en sån filt var det jag trodde du skulle få ;)

God fortsättning på er alla.

2011-12-26 @ 14:03:53
Postat av: Melina

Åh den rosa färgen på One piecen! ♥♥

2011-12-26 @ 18:34:53
URL: http://goldenhorses.blogg.se/
Postat av: Leonora Lindegren

jag har fått tretorn falsterbo<3 ,, charles owen ayr 8 i leather look svart/guld<3 ett schabrak svart me guldig passpoal frpn eskadron o sen ridbyxor, parfym, kläder smycken o så :DDDD

2011-12-26 @ 18:38:26
URL: http://-
Postat av: My

Skönt att få "bra-att-ha-saker" Tror ja har missat, vart ska du resa? /M

2011-12-26 @ 20:45:46
URL: http://ourworldtogether.blogg.se/
Postat av: Malou

Vilken härlig rosa färg på one piecen!

2011-12-30 @ 22:04:10
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0