inte den piggaste..

Usch, idag har inte varit en rolig dag, känner mig verkligen helkass..
Min hosta blir bara värre och värre, kul att bli sjuk nu såhär till julafton!
Aja, jag blir hemma från skolan imorgon iallafall och så ska mamma ringa till doktorn så vi kan åka in och kolla om det är lunginflammation påväg, vilket inte skulle förvåna mig då min bror har det.

Det blev iallafall inget stall idag för min del, mamma var snäll och fixade allt.
Nu ska jag slå mig ner, skriva färdigt ett idrottsarbete och sen sova, vi hörs!


Om jag inte minns helt fel så togs denna bilden 2009, bara lite sådär lagom gammal!


Kommentarer
Postat av: Emme

SV: Naw, hon var ju jätte söt! Hur länge har du haft henne? :D <3



Jaha :) Skickligt, och passar bloggen perfekt! :D

Kram<3

//Emme

2011-12-21 @ 07:33:26
URL: http://felixiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0