Tidsinställt inlägg.


Som vissa läsare säkert vet så är jag inget jättestort fan av Hööks, men
ibland så får de faktiskt in helt okej grejer, det kanske inte är den
bästa kvalitén, vad vet jag! men jag hade iallafall kostat på mig det
här schabraket och benlindorna om de inte varit slutsålda!

Jag tycker att det är fin form på schabraket, ser dock liiiiite rak-skuret ut på den främre
delen men det kan ju vara bilden som gör den orättvis?
Gillar att det är breda knäppen på lindorna, gäller bara att få alla i princip
lika annars ser det slarvigt ut!
Färgerna är även väldigt fina tillsammans, + i kanten är att min ponny
är urläcker i båda dessa färger så det hade ju blivit en perfekt kombination! ;D





Kommentarer
Postat av: FRIDA ELMLUND

Jag är faktiskt inget stort fan av Hööks jag heller, dels för att kvalitén inte är något att hänga i granen och dels för att känns så "lättåtkomligt" och alla har det :P

Såna lindor är jag inte heller jätteförtjust i, de är jättesnygga när de är ihoprullade men blir oftast inte så snygga på :)

2011-01-01 @ 10:54:44
URL: http://fridaelmlund.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0