svettapa

Har ni någonsin varit med om en häst som svettas i pannluggen?!
Jag har aldrig varit med om det tidigare, men nu, efter nästan varje ridpass så ser Glory ut som han har tagit en dusch i enbart pannluggen, den är helt genomblöt efter passen! Han är inte speciellt svettig på övriga kroppen, endast varm och kanske liiiiite svettig på halsen och under sadeln, men pannluggen, den skulle man nästan kunna krama ur! Kan egentligen inte riktigt förstå hur det går till då han inte är svettig i resterande delar av pannan/mellan öronen, detta är ett mysterium..
 
Har ni någonsin varit med om något liknande eller är det bara min häst som är konstig? haha

Kommentarer
Postat av: julia

min häst blir svettig i pannan efter varje ridpass!

Svar: pannan är förståeligt, det blir min ponny också. men han är inte svettig i pannan, utan bara i pannluggen, asså i själva håret, hahaha!
Malou Kastman

2013-02-06 @ 08:46:40
Postat av: Elsa

Hejhej! Nu har jag startat upp min nya blogg, hoppas du går in och kollar och lämna gärna en kommentar!

Ha en bra dag! :)

2013-02-06 @ 20:35:05
URL: http://eventingbyelsa.blogg.se
Postat av: lisa

Han kanske har ovältränad pannlugg? :o haha, wierd!!

Jag använder Window Movie Maker ^^

Svar: HAHAHA! eller hur xd jättekonstigt!
Är det?! :O jag måste vara helt handikappad jag måste vara då.. hur gör du dem coola effekterna?! :O haha!
Malou Kastman

2013-02-08 @ 12:43:29
URL: http://lisacandemyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0