blir man trött eller vad..

Älskar lyckan som uppstår när man kliver upp på morgonen och gör sig redo för träning, tittar ut genom fönstret och upptäcker att det är ungefär dubbelt så mycket snö ute nu som det var innan jag gick och la mig igårkväll... Jag vill ha vår, och jag vill ha det NU!
 
Eddie var för övrigt bra i benet imorse och fick gå en lättare dressyrträning i ridhuset. Dock lyckades han nog sträcka sig i ryggen när gick omkull igår för i varje galoppfattning så började han istället bocka och kicka, så vi avbröt och hoppade av och kände igenom honom och han var lite spänd vid en punkt i ryggen.. Så det blir ingen hoppträning imorgon och han ska istället få ta det lugnt i några dagar med skritt för hand och massage. Vi ska även testa biolighta honom på den ömma punkten i ryggen och funkar inte det så får Katja komma hit med sina magiska händer och knäcka honom! Ska prova sitta upp igen om några dagar om han inte är öm i ryggen längre och se hur han rör sig då. Min lilla klantskalle ♥
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst blir man trött på snön! Tycker att när man bor i skåne så ska det vara barmark så här års ;)

Vad skönt att det gick så pass bra med pojken ändå. Kunde ju gått riktigt illa! Håller tummarna för att kroppen mår som den ska efter lite vila. Magiska händer är ju inte helt fel del heller om det vill sig till!

Svar: Ja den är ju bara sååååå tröttsam! ja men eller hur, önska kan man ju alltid ;) Ja det är fruktansvärt skönt... ja med tanke på hur det gick med L så vet man ju hur det kan sluta :( tack så mycket! Hehe ja, Hon har verkligen magiska händer! Katja är kiropraktor och jag vet inte en endaste häst som inte blivit bättre efter hennes behandlingar :)
Malou Kastman

2013-02-18 @ 14:13:48
Postat av: Julia

Skönt att han är bra i benet. Förstår skräcken när han fastnade med tanke på vad som hände med din förra häst... Min häst fastnade också i staketet, när hon var 2 år. Hon hade änglavakt, för det var precis så senan inte gick av. Men hon fick ett riktigt fult sår som tog väldigt lång tid innan det läkte.

Svar: Ja det var skönt! Ja men precis, usch vilken panik jag hade innan jag kom fram och såg att han var okej... usch då :( jag vill ha trä eller plast-staket istället för linor...
Malou Kastman

2013-02-18 @ 14:25:10
URL: http://ohjuliet.blogg.se
Postat av: Frida -Gratis bloggdesigner

Superfin blogg du har:)

2013-02-18 @ 16:30:28
URL: http://fridaaaxelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0