(går)dagens & dagens ridpass!

Nu dessa två dagarna har min ponny verkligen varit en DRÖM att rida! Wow säger jag bara, hon har varit helt underbar. Igår red jag i paddocken och hon var hur lugn och avslappnad som helst ÄVEN fast där stod ett litet minihinder på kanske 40 cm som vi skuttade över några gånger, trodde att hon skulle flyga i luften och vara helt galen (vilket hon brukar vara när man hoppar småhinder hemma i paddocken) men nej, hon förvånade mig faktiskt genom att vara helt kolugn, underbart!
 
Idag red jag ut en lite längre runda och även idag var hon en riktig pärla och helt underbar att sitta på! Hon hade stor rund galopp och var eftergiven och fin i traven, det är så skönt att sitta på henne när hon är på detta "humöret"! Hoppas att det håller i sig tills tävlingen på torsdag, känner att vi behöver en liten knuff uppåt just nu!
 
Denna veckan händer även väldigt spännande grejer! den ena avslöjar jag om några dagar när det börjar närma sig och den andra håller jag för mig själv tills allt är över.
Det enda jag kan säga är att en viss liten häst flyttar på lördag.. blev ni nyfikna nu? ni får hålla er i några dagar till.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag blev jättenyfiken!! Vilken viss liten häst är det som ska flytta?? Kan knappt vänta att få veta.. ;)

Svar: Det är framflyttat så det blir redan på fredag kväll.. Du får hålla dig tills onsdag, då berättar jag allt ;)
Malou Kastman

2012-07-02 @ 18:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0