sätt rubriken!

Tyckte att Karins idé med "sätt rubriken" verkade vara både roligt och uppskattat, så jag tänkte prova det även jag då det står lite stilla med bloggideér just nu!
 
Okej, såhär går det till:
Du bestämmer rubriken, jag skriver inlägget.
Kommentera med en rubrik om något som du hade velat läsa om och sen skriver jag inlägget efter rubriken. Här är några exempel från Karins blogg: "min första ponny", "mina framtidsplaner", "en vanlig dag med karin malou", "det bästa VS. sämsta med ridsporten" osv, bara fantasin sätter gränser!
 
Så kom igen nu, ge mig lite inspiration, SÄTT RUBRIKEN! :D

Kommentarer
Postat av: Erica

Visste du att ....

Svar: tack för din rubrik! inlägget dyker upp inom en snar framtid :)
Malou Kastman

2012-08-08 @ 09:51:53
Postat av: Fanny

Mitt läskigaste hästminne..

Svar: tack för din rubrik! inlägget dyker upp inom en snar framtid :)
Malou Kastman

2012-08-08 @ 10:53:17
Postat av: Evelina

Mitt liv om 10 år...
Jag hatar....
Min dröm inom ridningen är....
Jag rider för att.....
Detta gör jag varje dag innan jag somnar...
Min favo utrustning...
Lite rubriker. Hoppas någon är bra.

Svar: tack för dina rubriker! inläggen dyker upp inom en snar framtid :)
Malou Kastman

2012-08-08 @ 11:36:40
Postat av: Linnea

Framtida mål med Bambi..

Svar: tack för din rubrik! inlägget dyker upp inom en snar framtid :)
Malou Kastman

2012-08-08 @ 13:57:02
Postat av: Wilma

Min första pålle

Svar: tack för din rubrik! inlägget dyker upp inom en snar framtid :)
Malou Kastman

2012-08-08 @ 14:32:51
Postat av: Johanna

Min favorit häst i varje kategori.

Min favorit outfit.

Alla mina outfits.

Kom på utmaningar till mig.


Det var några rubriker. Hoppas du skriver inlägg om dom ;-)
Kram kram <3

Svar: tack för dina rubriker! inläggen dyker upp inom en snar framtid :)
Kram!
Malou Kastman

2012-08-08 @ 23:19:39
Postat av: Louice Råå

Första ponny och häst jag hoppa.
Och första Ponny och häst jag tävla?

Svar: tack! :D dina rubriker kommer upp på bloggen inom kort!
Malou Kastman

2012-08-15 @ 20:56:57
URL: http://othello.blogg.se
Postat av: Vickan och Matilda

Om jag hade haft en miljon skulle jag...
:) :D

Svar: tack för eran rubrik! den kommer komma upp på bloggen inom en snar framtid :)
Malou Kastman

2012-08-16 @ 18:45:27
URL: http://www.vmryttare.blogg.se
Postat av: Felicia Allansson

Om jag var en häst

Svar: tack för din rubrik! den kommer upp på bloggen så småning om :)
Malou Kastman

2012-08-19 @ 10:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0