hemma

Efter att ha varit iväg med Bambi hos kiropraktorn så är jag nu äntligen hemma! Idag har varit en väldigt upptagen dag och jag har helt enkelt inte orkat sitta vid datorn, vilket jag inte gör nu heller egentligen.. Skulle bara precis slänga in ett inlägg så ni har lite koll på läget!
 
Måste säga att jag förmodligen harvärldens snällaste 4:a-åring! Hon går på transporten både dit och hem utan att ens blinka, är hur snäll som hellst att springa med/longera och hon stod som ett ljus medans hon blev behandlad! Katja tillochmed la sig över hennes rygg medans vi var tvugna att lägga på fler lager på det hon stod på så att hon skulle komma högre upp, haha! Bambi tyckte inte ens att det var det minsta konstigt utan stod hur lugnt och snällt som hellst, fina hjärtat!
 
Hon är fortfarande halt och hade låsningar lite här och där och har nu blivit behandlad för dem och ska gå på Metacam i 10 dagar, sen får vi se hur hon är på nästa återbesök. Håll tummarna!
 
Spottis och Vidja låg och sov i hagen häromdagen och "mamma" Dolly stod och vaktade dem, så söta!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du var tvungen att välja någon som skulle få spottis efter dig vem skulle det vara?
Och kan du inte försöka få den personen att rida spottis någon gång?
Jag tycker det är tråkigt att inte madde kan ha henne men hon ska ju ha en bara galopp häst.
svara snälla!!!

Svar: Det vet jag faktiskt inte! Jag har faktiskt inte tänkt på det viset, typ "wow dom två skulle verkligen passa ihop!", så jag vet faktiskt inte. :) Helst av allt skulle jag ju vilja att hon växte på alla håll och kanter och blev storhäst så jag skulle slippa sälja henne :( Ja det hade varit bra :) jo jag vet!
Malou Kastman

2012-08-02 @ 10:07:02
Postat av: lisa

Haha, det är en ständig kamp! x(

2012-08-02 @ 13:58:07
URL: http://lisacandemyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0