Hoppsugna!

Detta året SKA vi verkligen ta tag i hoppningen igen! Främst på träningsfronten men vill även komma ut på lite tävlingar. Eddie tycker ju det är så jäkla roligt och innerst inne, under det nyutvecklade dressyrkärring-skalet så gör ju jag också det ;) Det har bara blivit en thing, med Spirit var det ju enbart hoppning som gällde och Théas självklara gren involverar ju också att ta sig snabbt och felfritt över hinder, varför jag då har blivit världens största räddhare när det gäller Eddie har jag inget konkret svar på.. Kanske är det för att jag aldrig fått bevisat för mig att vi kan? För att han har skadat sig så många gånger med långa hoppfria rehab-perioder som följd? Kanske för att jag är så rädd att vi ska klanta oss och han skadar sig igen? Jag vet inte... Skadorna han haft har ju inte ens varit hopprelaterade så jag vet inte varifrån jag får allt, men något är det iallafall. Jag är rädd om min lilla häst... Jag hoppas iallafall att vi i år ska ta oss över den tröskeln och kunna njuta tillsammans av både "sprattla fint med benen innanför vitt staket" och "sprattla hur fan du vill med benen sålänge du tar dig över hinderna" ;)
 
↓↓ Hur som haver så tänkte jag att om man ger sigsjälv lite motivation så kanske det går lite bättre.... ;) ↓↓

Eddie vill haaaaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0