I hate you, youtube....

Av någon wierdo anledning så kan jag inte logga in på mitt youtube-konto för att lägga upp filmer... Google-kontot kommer jag åt, och det är ju egentligen samma sak, men när jag gjort klart filmen i moviemaker och klickar på publicera så kommer det upp en ruta att jag måste logga in på mitt YT-konto, vilket det har gjort tidigare också men skillnaden nu är att den vägrar släppa in mig så jag kan publicera den satans filmen!! Har provat återställa lösenord och hela kalaset, men det vill ändå inte samarbeta. Suck.. Jag som var i full gång med att båda publicera filmen från senaste tävlingen och från dagens programridning!
 
Men det får väl helt enkelt vänta, eller så får jag försöka lösa det på annat håll. Programridningen idag gick iallafall bra! Vi har inte varit innanför de vita staketen sen i mitten av oktober och jag tycker att vi båda gjorde ett godkänt jobb! I ett dessutom nytt program för oss båda, nya uppdaterade LB:2. Lite småmissar drog vi såklart på oss men det kan man väl inte begära annat när det är 4 månader sen vi red program. 66,5% red vi iallafall hem och det kan jag tycka är godkänt för säsongsdebuten!
 
Eddie idag ↑

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0