The day i've been waiting for..

Hallelujah, det är torsdag! Godmorgon förresten ;)
Idag är det full rulle, hoppar strax i ridkläderna och sticker upp och motionerar hästarna, kameran är med för gissa vad som anlände igår.. Min leverans från ES, woho!! Vet inte om jag lär hinna få in bilderna i eftermiddag men förr eller senare får ni dem, ett smakprov kommer iallafall garanterat. Promise!
 
Därefter står jobb på schemat och ikväll kör jag in och hämtar Phillip som kommer med Oslo-bussen vid 18:30-tiden, åh som jag har längtat efter honom ♥ Så risken finns att uppdateringen blir ganska kass de kommande dagarna.. Satt och skrev ihop något tidsinställt igårkväll som kommer upp men i övrigt lär det vara ganska tyst tror jag. Jag efteranmälde iallafall till Kloster så på söndag blir det tävling, då lär ni få lite update iallafall ;) Och denna gången har jag ju både mamma och Phillip med = fotograf och filmare, superkul att för en gångs skull få både och från samma start! :D Är så taggad!
 
Théa på tävling på Klostret förra sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0