DeNiro Boots

Minns ni att jag för ett tag sedan skrev att mina nya dressyrstövlar som jag beställde i Falsterbo var för korta när jag äntligen fick hem dem efter mååånga veckors väntande? Jag ringde in till Skara för att höra om de hade några högre och då bad de mig mejla in några bilder där jag hade stövlarna på mig så de kunde ge sitt utlåtande, då de sa att man ofta tror att man behöver högre än vad man faktiskt gör. Svaret kom och de tyckte att mina satt alldeles perfekt och listade en rad nackdelar gällande om jag skulle köpt ett par som var "för" höga, bla. garantier osv som inte skulle gälla.. Något skeptisk svalde jag det dem sa, det är ju ändå de som vet bäst! Och tji fick jag, de sitter som en smäck och jag har tillochmed fått skav i knävecken ;) Imagine om jag skulle haft ett par som var ytterligare 2 cm högre, ajjjj..... Snygga är de iallafall och jag är helt in love! Är sugen på att köpa ett par bruna och ha till träning för att spara på dessa så de är fina till tävling.. Mammaaaa, det är bara 3 månader kvar till julafton, hint hint ;))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0