VILKEN höstdag!

Tisdagen den 27 oktober har flugit förbi och vi har haft världens underbaraste höstväder! Det har varit sådär krispigt i luften, solen har strålat precis hela dagen och det har varit totalt vindstilla, kan inte hösten alltid vara såhär? Bägge hästarna är ridna ute i stora paddocken i morgonsolen, veckans andra stängning på jobb är genomförd och jag sitter parkerad i soffan och försöker hämta andan och ladda om inför imorgon. Hästarna ska som vanligt ridas på förmiddagen och efter jobb rullar jag och mamma in till Helsingborg Horse Week för att titta lite! Blir mentalt tufft att spatsera in på mässan med tom plånbok, så vi får se hur det funkar.. Måste iallafall inom Equipe's monter och prata med Ankarcrona ang min hoppsadel, på gott och ont har min häst musklat på sig så mycket över ryggen att jag nu misstänker att hoppsadeln har blivit för smal i kanalen... Suck, alltid ska det vara sadelproblem när det gäller Eddie ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0