Tröstshopping...

Hemma igen från sjukhuset och en vända inom Hööks på hemvägen för lite tröstshopping... Ländtäcket som jag köpte för 2 veckor sedan skulle jag egentligen bytt mot filten, men jag hade missat att ta bort några hårstrån på insidan efter vi provat det så det fick följa med hem igen, vi får se om jag behåller det eller om jag rengör det ordentligt och lämnar tillbaka det. Men så filten, nya paddar, ett supergosigt pannband från Spooks och en ny sadelgjord fick följa med hem! Gjorden var verkligen supermjuk och fin, ska skönt att få bytt ut franskgjorden så sadeln slutar glappa!

Nej nu hörrni börjar min bedövning och smärtstillande släppa.... Dags att ta nya tabletter och sova en stund, vi hörs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0