Ouch...

Auktionen nere i Flyinge för 3-åriga hopphästar rullar i bakgrunden, inget rum har blivit städat, bägge hästarna har blivit ridna, Théa massakerade sitt träns och Eddie massakerade mitt knä... Medans jag stod och rullade upp stigbyglarna var hon snabb på att kasta ner huvudet för att klia sig och jag hann inte få fatt i tyglarna innan hon lyckats ställa sig på dem och sen var det too late... Ena stroppen på PS-nackstycket rök och jag ville bara gräva ner mig under jorden :( Som grädde på moset la Eddie av ett mega-hopp över vattengraven idag så jag smackade mitt knä rakt in i hinderstödet som lutade lite inåt.. Självklart ett av våra tunga trästöd också! Well done there alltså. Får hoppas att det inte svullnar eller börjar göra för ont, imorgon är det nämligen dressyrträning för bägge hästarna och det vill jag ju såklart vara fit for fight för! Visste ni förresten att jag och Eddie är uttagna till att rida i Knockout-laget? Första omgången går om 2 veckor, på fredagkvällen innan vi har våra hemmatävlingar! Så det blir en busy helg med många starter, planen är även att debutera LA:3 då om allting känns bra! Spännande :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0