I'm alive!

Ber hemskt mycket om ursäkt för den totalt uteblivna uppdateringen i veckan.. Jag har helt enkelt bara inte orkat. Har nog snittat 1-2 "tupplurer" (på ca 2-3 h per gång hahah...) om dagen sedan operationen i måndags! Gick till jobbet som jag skrev i tisdags men blev hemskickad av bossen vid lunch-tid pga att hon såg hur dåligt jag mådde och har varit hemma resten av veckan, imorgon känner jag mig dock tillräckligt pigg för att gå in och jobba ett par timmar!
 
När jag slutat ska jag köra iväg och hämta ut ett paket, köra in till Hööks och byta sadelgjorden till ett snäpp kortare och sen åka upp till stallet och göra Eddie finfin för kl 20:00 drar Knockouten igång! LB:2 är programmet vi ska rida och jag hoppas innerligt att min lilla tillfälliga funktionsnedsättning (hamsterkind hahah..) inte ställer till det för oss! Håll tummarna för ÅPK! :D Heja heja!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0