Fullsmockad fredag!

Puh, har äntligen landat i sängen efter den nog mest effektiva och intensiva fredagen på länge.. Kickstartade dagen tidigt med en mysig uteritt tillsammans med Eddie i den krispiga höst-luften! Det märks att det börjar bli kyligare nu, hästarnas energi-nivå har nästan dubblats och de har en hel flock med rävar bakom varje öra ;) Théa fick springa några varv i pessoa-selen ute i stora paddocken innan jag körde hem och duschade och bakade en banoffee-paj till dagens fredagsfika, allt detta innan jag började på jobb kl 13! Pajen var god och gjorde helt klart en dyster stängnings-fredag lite bättre.
 
Ibland har man sån tur att föräldrarna är fredagsmys-sugna och hämtar kidsen lite tidigare och ibland har man inte någon tur alls, for example idag.. Kl halv 6 på pricken lämnade sista barnet lokalerna och jag kunde låsa dörrarna. Körde därefter och handlade åt mamma och på hemvägen körde jag inom stallet och tog in hästarna och fixade det sista. Väl hemkommen har jag agerat taxi och både hämtat pappa på jobb och kört lillebror till en kompis, så nu tycker jag att jag verkligen har gjort mig förtjänt av att bädda ner mig i sängen med tända ljus och titta på säsongspremiären av The Vampire Diaries!
 
Idag åkte chapsen på ↑

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0