En slabbig soppa och några piller senare..

Godkväll readers! Denna måndag är oficially över och jag längtar inte till imorgon... 8-17:30 lyder mitt jobbschema och jag vet inte riktigt hur jag ska lyckas ta mig igenom morgondagen.. Jag har fått starkare smärtstillande tabletter utskrivna denna gången, de hjälper mot smärtan men gör mig väldigt yr, trött i kroppen och till och från illamående... Aja, vi får se hur det funkar. Idag fick jag iallafall ridhjälp av Johannes så Eddie fick röra lite på sig! Kan ju inte låta honom vila nu innan tävlingarna i helgen, utan det är bara till att bita ihop de kommande dagarna och rida så gott det går. Wish me luck, i'll need it...
 
Första gången Johannes red Eddie ↑ Han är så snäll min stjärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0