Bloppis!

Compositi-stigbyglar med svenska flaggan
Plaststigbyglar med bred, flexande platta! Flaggan på ena stigbygeln är något repad efter en kyss med ridhusväggen men inget man direkt tänker på om man inte tittar supernoga!
 
Nypris 369:-
Mitt pris 150:- + ev. frakt SÅLDA
 
 
Kingsland ridbyxor
Tygskodda vid knäna, hela och fina i sömmar osv! Knappt använda. Strl 34
 
500:- + ev. frakt
 
 
Ariat fleecetröja
Brun med beiga detaljer, i nyskick! endast använd ett fåtal gånger pga fel storlek. Strl XS
 
300:- + ev. frakt
 
 
Acavallo memoryfoam pad
En extremt stötdämpande pad av memoryfoam som formar sig efter hästen och sadeln och fyller ut där det behövs. Yttermaterialet är av mjukt mockaliknande tyg.
Obetydligt använd, superskick! Svart, onesize
 
Nypris 1099:-
Mitt pris 700:- + ev.frakt SÅLD
 
 

Kommentarer
Postat av: Danai Doverholt

Hur har jag missat detta!?!? Är Ariat-tröjan kvar? Hur är den i stl? :D Är det liksom en Unisex-XS eller en dam-XS? ;D

Svar: Åh den är bajssnygg, vill inte sälja den egentligen..... Tekniskt sett så passar den, det är väl mest bara eftersom jag är så satans lång så blir den lite kort i kroppen eller vad man säger, och det irriterar mig.. Kan skicka fler bilder på den på facebook när jag har den på så ser du lite bättre!
Malou Kastman

2015-11-11 @ 18:13:58
URL: http://www.doverholtdanai.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0