Söndagsångest? Nja

Godkväll readers! Skåne har bjudit på en relativt solig söndag och jag och Eddie har roat oss med hoppning i paddocken! Lite preparations inför veckans träning, på torsdag åker vi till Maria igen :D Dressyrsadeln har jag för tillfället hängt av, efter att ha varit lite sisådär på senare tid till två rent ut sagt skitpass de senaste gångerna jag satt i den har jag nu beslutat att ringa och boka en tid för ny utprovning, för detta håller inte.. Jag märker på honom att det är något som inte står rätt till. Så från och med nu är det hoppsadeln som gäller om jag verkligen inte måste ha dressyrsadeln, såsom vid träning och om jag inte hinner prova ut en ny innan nästa tävling.. Men jag hoppas innerligt att det går kvickt! Är inte överförtjust att rida i hoppsadeln tyvärr :( Den är verkligen världens skönaste så på den fronten är det inga fel, men jag kommer inte till ridning på samma sätt som i en dressyrsadel, men jag får helt enkelt bita ihop!

Nu ska jag snöra på löparskorna och ge mig ut på en kvällsrunda och köra slut på kroppen,
annars lär jag aldrig kunna somna ikväll ;) Hörs imorgon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0