Quickie

Hey you guys! Long time no see. Har varit SÅ trött de senaste dagarna att jag inte ens har orkat starta datorn alltså. Imorse var det så illa att jag snoozade en hel timme!! Det resulterade ju såklart i att jag fick kasta mig i duschen och sen halvspringa till bussen på tom mage, not good...
 
Aja jag var nog inte den enda som har sovit gott inatt ;) Vår lilla trip igår var nämligen för hoppträning! Senast vi hopptränade var 9 april 2014, ett år och en månad sedan. Och innan dess har vi inte varit allt för hippa på det ändå, sammanlagt tror jag att vi har genomfört 3 st hoppträningar under våra dryga två år tillsammans....
Mer om det senare, sålänge får ni 2 bilder från träningen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0