One day late..

Fullt ös medvetslös! Gårdagen var en lååång dag och jag orkade verkligen inte sätta mig ner och knappa när jag äntligen kom hem. Alla bussar i måndags var fullbokade så fick bokat en tiiiidigt igår istället, så 08:15 rullade jag ifrån Oslo och anläde kl 14:20 i Helsingborg, styrde kosan direkt till jobb och genomförde min stängning as usual på tisdagar och åkte därefter upp till stallet och motionerade mina favvisar! När jag kom hem ställde jag mig och lagade pasta, lax och pesto och sen avrundade jag dagen med ett avsnitt TVD och sen skype med mitt hjärta innan jag totaldeckade... Ni kan ju tro att jag var trött alltså! Känner mig lite piggare idag iallafall, blev en fullspäckad helg med tidiga morgnar och långa dagar så ska försöka sova ikapp så mycket jag kan nu i dagarna, men ska även försöka komma med lite rolig uppdatering till er, promise!
 
 

Kommentarer
Postat av: Youku.com

This excellent website truly has all of the information I needed concerning
this subject and didn't know who to ask.

2019-01-22 @ 14:41:16
URL: http://Youku.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0