Fullproppad fredag

Något som skulle varit en ganska snabb tur i stallet ended up med att vi, 6 timmar senare klev innanför ytterdörren, haha! Ibland blir inte allt som man planerat ;) Inte gör det mig någonting dock, vi var hemma strax innan kl 4 inatt så det blev inte allt för sent och jag vaknade upp utvilad och pigg runt kl 11! Det var iallafall kul att vara ute och dricka drinkar och dansa tills fötterna värkte! Det var längesedan nu :)
 
Aja, stallet blev färdigfixat, alla mina benskydd och boots fick sig en grundlig tvätt, hoppsadeln fick sig en puts, alla förberedelser inför helgens tävlingar såsom att hacka grönsaker och steka ägg är done och båda hästarna är ridna! Eddie fick (hör och häpna ;)) hoppa lite idag! Jag måste verkligen ta tag i detta nu alltså.. Jag är så nojig när det gäller honom och hinder, men när vi väl gör det så går det ju hur bra som helst! Herregud jag börjar bli gammal och feg ;) Eller är det kanske dressyrkärringen i mig som börjar ta över? haha
Nej nu jävlar ska vi börja hoppa också! Det är väl på tiden ;) Han köptes ju trots allt som hopphäst!
 
Vattengraven är kul tycker han och hoppar utan att blinka!
Inte lika nervkittlande för matte heller då det inte finns några bommar man kan
trassla in benen i och sen slå omkull och bryta nacken... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0