♥♥♥♥

Mina små zebror ♥ De kommer rocka insektssäsongen i sommar i sina nya balla täcken! :D
 

Kommentarer
Postat av: Caroline Bågfeldt

Sv: Alltså det där lät ju verkligen superbra, men dyrt.. Jag kan tro att det du har är bättre, men jag är mer än nöjd med vanlig olja och sen kostar lixom två liter typ 30 kr. Billigt och bra! :D

2015-05-15 @ 19:21:03
URL: http://carolinebagfeldt.se/
Postat av: Mamma

Kan tala om att Theas täcke inte är randigt längre utan svart o mörkt grått över hela😯Du vetju att hon är mästarnas mästare på att rulla o skita ner sig😉Fast Eddies ser ut som nytt fortfarande men han vill ju vara snygg i alla lägen 😍

2015-05-15 @ 21:27:17
Postat av: Lina

Hur länge har Thea haft sin mugg och rasp? Och hur behandlar ni det? Har hon vart halt? Jag har också en häst med det där och man blir ju galen! :(

Svar: Åh hon har haft det månadevis... Vi har prövat en massa olika behandlingar men ingenting verkar riktigt bita på det.. Ska se hur det ser ut nu när jag kommer hem från Norge annars får vi åka in så de kan ta prover på det för såhär kan vi inte fortsätta! Finns ett inlägg om det där du kan se bilder av utvecklingen fram till nu på bloggen :)
Malou Kastman

2015-05-15 @ 22:17:24
URL: http://olinao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0