Annika-träning 10/5

SÅ fin han var på träningen i söndags min prins!! Lite vresig och humöret trängde fram emellanåt när det började strama, men därimellan, wow!! Helt amazing att sitta på. Egentligen hade jag ju klart velat bygga vidare på detta nu men det får vänta tills jag kommer hem, imorgon går bussen mot Norge och ett par dagars ledighet. Bästa mamma tar hand om stallsysslorna och är förste-ansvarig för att Théa ska få sin dagliga, om än långsamma och låga dos av motion i form av sprattel i pessoaselen, sen har jag lejt Thessan att hålla igång Eddie! Så de slipper få en minisemester (har blivit lite för många såna nu, haha..) och vi kan bara ta upp arbetet direkt när jag är tillbaka på måndag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0