Världens.Sämsta.Måndag....

Hej på er hörrni och utsäkta den uteblivna utlovade kvällsuppdateringen igår... Jag hade världens crappyday alltså. Avslutade jobbdagen med att råka spilla ut en kokhet kopp te i knät vilket ledde till att ridningen var ju bara att fetglömma... Är totalt bränd på ovansidan och har börjat få små blåsor på insidan av låren, hur bra att få det på den delen av kroppen som konstant är och rör sig och gnider mot sadeln?! Aj alltså... Får hoppas jag kan rida de kommande dagarna annars får jag stryka mig från tävlingen i helgen..
 
Min sadel är förresten tillbaka! Men allt är inte guld och gröna skogar för det, tror ni inte att hon har stoppat den FEL?! Alltså jag orkar inte... Sadelprovar-Annika var ute i söndags så vi har fått bygga upp en tillfällig lösning med en correctionpadd, så den är ju åtminstone användbar. Men vi ska tillbaka och skälla på sadelmakaren nästa vecka, så här får det fan inte gå till alltså...  Idag jobbar jag 9-17:30 och därefter stallfix, men jag hoppas vi hörs ikväll med gladare humör och lite roligare uppdatering!
 
Jag är typ lika happy som Théa när hon fick sitt fina Dyón-träns, hahah...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0