Totalt värdelös...

Alltså jag och regelbunden bloggning går ju inte riktigt hand i hand... Dagen har verkligen gått i ett, vi hade morgonjour i stallet, räddade en igelkott som bosatt sig i gödselstacken från att bli gödningsmedel på en närliggande åker, åkte ut till Josse och kikade på hennes nya sockersöta lilla polle, red ett skitpass på min häst bara för det är så jävla roligt att ha kört självförtroendet i botten dagen innan tävling och därefter har jag putsat, packat och fixat inför imorgon!
 
Nu ska jag krypa till sängs och ladda för en natt med alldeles för lite sömn. Sommartid i all ära, men VARFÖR ställs den om när jag ska tävla dagen därpå?! Dålig planering hörrudu som nu bestämde detta...
 
 Söta lilla Centro!
Varför har inte alla ridhus sånthär ljusinsläpp och är lika fotovänliga?!

Kommentarer
Postat av: Josefine Friberg

Tack för alla fina bilder, så kul att ha från första ridpasset :)

Svar: Ingen fara! Bara roligt :D
Malou Kastman

2015-03-29 @ 11:37:16
Postat av: Emma

Vad fin häst! Vad e han för ras? :)

Svar: Ja han är sockersöt! Svenskt halvblod tror jag :)
Malou Kastman

2015-03-29 @ 19:49:08
URL: http://www.saqubeck.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0