Sprudlande vårväder!!

WOOOOOOW vilket väder Skåne har bjudit på idag!!! 14°c som varmast har vi haft med klarblå himmel och strålande solsken! Hästarna har myst i hagen utan sina halstäcken, hade gärna tagit av dem rubbet en stund mitt på dagen men det kvittar om det så är vindstilla överallt på hela jordklotet så blåser det ALLTID i Gråmanstorp ;) Så de fick dem behålla på. Men de såg iallafall ut att njuta rejält i det goa vädret!
 
Tyvärr har jag trots det fina vädret fått spendera mestadelen av dagen inomhus, känner mig fortfarande alldeles hängig och förkyldningen vill inte riktigt släppa.. Men grillen är igång för första gången i år och jag har bilder och annat fix som ska ordnas för att sen vara redo att publicera här, så jag har att roa mig med ändå!
 
- Men kolla dessa då, dagsfärsk bild direkt från trädgården! Det kryllar av dem överallt :D vårtecken deluxe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0