Lördagsmys!

Nästan alla inlägg på bloglovin är genomplöjda, hästarna är ridna och jag sitter bänkad i soffan framför the one and only, Harry Potter! Medans halvblodsprinsen rullar på högsta volym försöker jag desperat få tag i min kära tränare, vilket är lite av ett mission impossible.. Får hoppas att jag får tag i henne snarast så jag vet vilken tid det är träningsdags imorgon ;)
 
Tror att Théa kan vara med och träna lite lätt faktiskt, svullnaden var nästan helt borta idag och jag upptäckte en reva på insidan av benet strax ovanför kotan som mest troligt är boven i dramat.. Vi får se hur det ser ut imorgon! Skrittade iallafall henne barbacka i ca 30 min idag och passade samtidigt på att försöka nöta in de nya programen! Två nya inför nästa helg, plugga, plugga, plugga ;)
 

Kommentarer
Postat av: Louice

Vilket program ska du rida? :)
Och vart ska du tävla?

Svar: Nya LC:2 och LB:1 :) i Ödåkra! Du har inte lust att följa med som hästskötare? ;) Mamma är så nojjig xD
Malou Kastman

2015-03-22 @ 14:48:07
URL: http://othello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0