Ingen rast, ingen ro...

... och definitivt ingen tid över för att starta datorn! Det är ungefär hur de senaste dagarna har sett ut, fullt ös medvetslös, konstant och hela tiden..
 
Idag tar jag mitt pick och pack och flyr till Norge över helgen, I'll be back on monday. Beroende på hur internet-uppkopplingen är på bussen och hur trött alternativt produktiv min hjärna är vid den tidpunkten så kanske jag orkar skriva några tidsinställda inlägg åt er inför helgen, annars ser det tyvärr dåligt ut på den fronten då vi ska ner till sommarstugan i Kragerø och där är vi mest troligt internet-lösa...
 
Så antingen får ni update eller så kommer jag sitta fängslad i min bok hela vägen upp, vi får se.. Dessa två nya godbitar från Flynn och Läckberg damp förresten ner i brevlådan igår, har hört att de ska vara riktigt bra så ser fram emot att komma igång med dem! Dock ska jag bli färdig med "Obruten" först, är faktiskt ganska sugen på att se filmen också (Unbroken, går på bio nu?) men det får bli när boken är klar så der inte blir några spoilers ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0