Det här med att prioritera...

Godkväll på er! Klockan har precis passerat 22:30 och här sitter jag och knappar åt er när jag egentligen borde göra en jäkla massa annat... Hipp som happ åker jag till Norge imorgon då det är långhelg (röd dag fredag och måndag), min bag är till bredden fylld med stinkiga ridkläder och jag behöver panik-packa om då jag lämnar huset kl 07:30 imorgon och kommer inte tillbaka fören måndag... Jag har bytt till förmiddagstimmar imorgon då jag på eftermiddagen ska till tandläkaren och greja med rälsen, och väl i Helsingborg så känns det förbannat onödigt att åka hem för att sen åka tillbaka igen en kort stund senare så jag stannar helt enkelt där tills bussen går och får döda tid efter bästa förmåga.
 
Nu har jag alldeles för mycket att hinna med innan jag borde sova (vilket egentligen är typ, nu...) så vi hörs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0