But in the end it's all that matters

Men det blev ju trots allt ett bra slut på denna dagen ändå!! Efter en ovanligt lång dag på jobb for jag med mina nya Duoderm i högsta hugg mot stallet i hopp om att kuna rida, och red gjorde jag! Duoderm är nästan som ett kingsize compeed-plåster, ni vet sånt som lägger sig över såret som en andra hud? Med ett par såna påklistrade på låren var jag fit for fight och kunde utan större problem genomföra ett ridpass, och ett jävla bra sådant!! Shit så fin han var idag, min lilla trollunge. Théa fick tyvärr vila, hon har lyckats få mugg trots att jag är supernoga med att alltid tvätta benen osv. när det är såhär lerigt ute, tror hon är extra känslig också med tanke på att hon har vita strumpor... Så hon var lite öm idag då såren spruckit upp, så jag valde att låta henne vila för att hon inte ska känna obehag i samband med ridning, istället fick hon bli omplåstrad och fick massa kli och pussar ♥
 
Har även ikväll kommit i kontakt med Spirits nya ägare, så det känns superskönt att kunna fortsätta hänga med och se hur min ponnyprinsessa har det! Lite tråkigt dock att inte längre ha henne så nära så man kan åka och kika på tävlingar osv.. Men får väl hoppas att de är flitiga på att filma och lägga upp bilder ;) Hon bor numera uppe i Varberg!
 
Summa kardemumma så har ovanstående faktorer vänt på mina senaste crappy-days (förutom Théas mugg då såklart...) Fina fina bus, han gör mig (nästan ;)) alltid på så bra humör!! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0