Behöver fler timmar per dygn...

Godkväll på er! Tiden räcker tyvärr inte riktigt till för allt jag vill hinna med här i livet, jobbet och ridningen tar det mesta av allt just nu faktiskt, både timmar och energi. Bloggen blir lidande, jag ligger flera avsnitt back på mina favorit-serier och jag har över 600 olästa inlägg på Bloglovin... Idag fick jag iallafall slutat kl 15 vilket ledde till att jag hann rida ut båda trollungarna i det underbara vädret! Gud så välbehövligt det var att komma utanför fyra väggar känner jag, det var precis vad jag behövde nu efter rent ut sagt skitpass de senaste dagarna.. Får hoppas vi har lyckats bryta mönstret då Skåne imorgon enligt vädersnubbarna ska bjuda på snöblandat regn... Då blir det back till ridhuset. För att boosta humöret lite ytterligare och tänka på annat så klickade jag nyss hem 2 nya saker från PS (hehe...) #addicted
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0