Welcome v. 23!

Jag kickar igång en fullsmockad vecka med att må som om jag blivit överkörd av en lastbil...  Shit alltså, började må kass igår eftermiddag och sen dess har det bara gått utför :( Och det är verkligen SÅ kass timing! Hela denna veckan är uppbokad och jag har verkligen inte tid att bli sjuk nu, ååh.... Idag har brossan studentbal, vet dock inte om jag orkar följa med in och titta så vi får se hur det blir med det.. Imorgon har jag världens längsta dag på jobb, torsdag har jag bokat in sadelprovning så då bär det av till djursjukhuset i Helsingborg och på fredag tar min bror studenten så då kommer hela tjocka släkten, you feel me? Har verkligen INTE tid att bli sjuk nu!!

Förresten checka stilen över stora vattenmattan på träningen i torsdags ↓ :'D
Han var LIVRÄDD för den tills han kom över den en gång, sen rullade han bara på som om ingenting någonsin hänt... Knäppgök, hemma hoppar han ju både matta och graven utan att blinka ;) Men alltså gud vad kul det är att vara igång och hoppa med honom igen! Men ni kan ju tro att jag känner mig ringrostig.. Min annars ganska stadiga och korrekta hoppsits är puts väck och jag känner mig lite överallt och ingenstans på en och samma gång. Förhoppningsvis rättar den till sig snabbt igen med lite fler språng i kroppen och jag får tillbaka feelingen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0