Semester för 2

Alltså ÄNTLIGEN LITE LUGN OCH RO.. Hej från bussen påväg mot Oslo!
Gårdagen gick i ett och jag var så trött så att kroppen värkte när jag gick och fixade med det sista på småtimmarna.
 
Träningen igår gick helt magiskt bra! Nu börjar det verkligen bli på riktigt alltså. Han var SÅ FIN!! Känslan han ger uppifrån ryggen nu är helt oslagbar, och det blir bara bättre och bättre. Nu ska vi bara försöka få med oss denna känslan in på tävlingsbanan också ;) I samråd med tränaren så får han därför också en liten minivila nu när jag åker till Norge resten av semestern, han har presterat SÅ bra nu de senaste veckorna (bortsett från tävlingen ;)) så han får lite välförtjänt paus, både för kroppen ska få återhämta sig lite men även hjärnan! Få smälta alla nya grejer han har lärt sig litegrann. Sen när jag kommer tillbaka igen så kör vi på igen, med fokus på tävlingsrutin! Pay and ride är bokad och sen har vi även KM på hemmaklubben, sen ska vi försöka komma ut på så mycket tävlingar som möjligt för att avdramatisera det hela.
 
Sadelprovningen igår gick också väldigt bra, men mer om den i ett annat inlägg, annars blir detta waaaay för långt! Annars då? Uppdateringen lär vara kass i 1,5 vecka framåt kan jag säga redan nu, är påväg till Norge för att avnjuta resten av semestern. I helgen befinner vi oss i Tønsberg där en av Phillips bästa kompisar har fyllt år, så det blir en ren partyhelg och stadsliv under dagarna! Vi har även bokat så vi ska bo på hotell så det blir supermysigt. Sen på söndag beger vi oss ner till sommarstugan i Kragerø och byter staden mot skärgården. COZY!
 
Idag anlände de efterlängtade grå Eskadron-lindorna ;) Mina nya DeNiro-stövlar fick jag dock meddelat att min storlek inte fanns med i leveransen och att det nu är ca 12 veckors levaranstid på nya... FML

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0