När planerna ändras

Hej på er hörrni! Något som egentligen skulle vara liveupdate från Falsterbo blev live från en solmadrass i trädgården.. Jag insåg (i tid, tack och lov) att alla säljare inte är på plats på mässan än och eftersom att jag i år enbart åker ner för shoppingens skull så kan det ju vara ganska dumt då va... Tack gode gud slutar jag tidigt på onsdag och hinner köra ner för lite shopping då! Annars hade det inte blivit något Falsterbo för mig i år :( Jobbar länge imorgon, tränar på tisdag och har körlektion, riskettan och åker till Norge på torsdag.. You see my struggle?
 
Aja det var väl tur i oturen kanske, för det är jävelen vad varmt det är idag!! klockan har inte ens passerat 12 och temperaturmätaren visar 33°c här, och då har vi ändå sol-dis idag vilket dämpar den allra värsta hettan, tänk om det hade varit strålande sol?! då hade jag nog inte legat här..
 
Gårdagens jogg-outfit! haha...

Kommentarer
Postat av: olli

O vill oxå kunna rida i sån outfit :P 38 grader och sol har vi här, det är inte alls lockande att träna 5 hästar :P hoppas det går bra med sadel letandet, är ett helvete framförallt med hästar som musklar sig hela tiden!

Svar: Fick måttligt med skav på vaderna, så det är inget att rekommendera xP Ja det är inte kul, vi får se hur detta slutar.. Billigt ser det inte ut att bli iallafall :(
Malou Kastman

2015-07-05 @ 19:32:14
URL: http://otroligavandringen.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0