Movietime!

Beskåda! Andra klassen från igår, den första har jag raderat ur både mitt och kamerans minne.. haha.
Tyckte iallafall att vår nya outfit klädde oss mycket bra! Lite mer nedtonat än min kornblå kavaj, men inte lika "tråkigt" som svart. Missförstå mig rätt, svart är svart and i love it, men ALLA har ju svart.. ;) Enda gången jag kommer rätta mig i det ledet är när det är dags att skaffa frack! Och ska Eddie muppa sig på detta viset så dröjer det ett bra tag till.. ;)

Åh jag vill ut och tävla minst 3 gånger i veckan just nu, enbart för rutinens skull! För det är det vi behöver nu, rutin. Sprattla fint med benen kan han och så som han går på träning nu är tränaren övertygad om att vi kan rida på närmre 70% i LC-LB, MEN så blir han ju så saaaatans spänd och ställer till det så för sig själv.. Han krullar in näsan och knäpper av i nacken, blir otaktig, spänner sig och står emot. Vi behöver komma ut OFTA så att detta släpper och vi verkligen kan visa vad vi går för!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0