Måndag igen, som en smäll i ansiktet!

Jaha hörrni, hej!
Det är måndag igen och det märks, full rulle hela dagen är det som gäller. Jag har precis kommit hem från morgonens körlektion (07:30-10..) och slängt i mig lite rester från gårdagen, känns verkligen underbart nu att vi är i sluttampen och det inte är så långt kvar så jag slipper dessa onödiga tidiga morgnarna! Strax ska jag hoppa i ridkläder och dra mig uppåt stallet och fixa, skritta Théa en sväng och sen köra ut till Klostret för dressyrträning med Eddie! Har satt kameran på laddning också så det kanske dyker upp lite bilder eller film här senare :) Därefter är det hem för att dumpa av häst och grejer och sen rallybil tillbaka till körskolan för ytterligare en lektion kl 16:20.. Alltså do you feel me? Sen när jag kommer hem är det teoriplugg för hela slanten så vi får se om vi hörs något mer eller det kommer uppdatering under morgondagen istället!
 
Saknar detta ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0