I träns-tankar..

Herregud alltså, årets upplaga av Falsterbo kommer svida i plånboken... Redan när PS släppte den uppdaterade versionen av Flying Change så började det klia i fingrarna! Det är nog det enda som jag har lite invändningar om gällande det tränset, att nosgrimman är så "tjock", Eddie har ju så litet och nätt huvud att det ibland kan se lite blaffigt ut :( Nya uppdateringen är dock att nosgrimman är lite plattare, BIG LIKE och mega ha-begär!! Så häromdagen tog jag tag i saken och la ut mitt gamla på annons och har mest troligt redan fått sålt det :)
 
Nu står jag ju dock med världens beslutsångest då jag lagt ögonen på deras nya dressyrträns "All In" som släpps i Falsterbo..
ballt alltså! Dock har jag ju en förkärlek till FC.. Jag får klämma och känna nere i Falsterbo och därefter bestämma mig.. ;)
Vilket tror ni han hade varit snyggast i?!
 
All In Revolution

Flying Change Revolution 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0