I can finally breathe again!

Alltså wow, dagen har verkligen gått i ett! Blev inringd igårkväll att jag skulle börja jobba kl 7 istället för 10 idag vilket har resulterat i en lite för många timmars lång arbetsdag.. "Åh vad skönt att jag iallafall har sovmorgon imorgon!" tänkte jag, jag har stängning så börjar inte fören kl 11, jo tjena... Körlektion bokad mellan 07:30-10:00............. What did i do to deserve this?!?!
Sen har jag dessutom öppning på torsdag, så senast 06:00 måste jag befinna mig på jobb, åååh vilken vecka...

Aja, Eddie var fin idag trots helgens lilla mini-vila! Fick dock ren och skär panik när mamma påväg hem från Helsingborg igår berättade att han hade trampat halvt av sin ena baksko och fått in tåkappan i hoven.... Jaha nu är resten av denna säsongen körd tänkte ju jag såklart.. Som tur var satt den bara precis i hovväggen och inte inne i själva hoven och mamma och dem fick dratt av den igår och idag har han blivit omskodd! Lite öm var han efteråt och var ytterst lite varmare i den hoven men kändes inget konstigt alls att rida, han får ta det lite lugnt nu de kommande dagarna så det för säkerhets skull inte dyker upp något och så värmen lägger sig.
Bilder från dagens joggingpass kommer iallafall upp imorgon! 

Sneakpeak på en del av min Falsterbo-shopping!
Allting är just nu i fotograferings-stadiet och egentligen vill jag att alla grejer ska hinna dyka upp
innan jag publicerar hela shopping-inlägget, blir ju mycket roligare då. Men vi får se hur det blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0