Hektiska dagar!

Alltså puuh.. Gissa vad jag gjorde igår?! JAG TOG KÖRKORT!! åh finally, såååå skönt att ha det överstökat. Det har varit 4 intensiva veckor med massvis med plugg mellan allt annat som har skullat hinnas med, men jag klarade det! Både uppskrivningen och uppkörningen på första försöket, så det känns helt awesome.
 
Över till annat så är Eddies schema fullproppat idag! Kl 13 kommer Annika ut och dressyrtränar och kl 15 ska vi befinna oss i Gångvad för att prova ut Childéric-sadlar!! Min plånbok och jag är inte riktigt eniga på den fronten men den får helt enkelt kasta in handduken och ge med sig, för nu är jag SÅ TRÖTT på denna sadeldjungel och allt provande hit och dit..
 
Hur som haver, vi hörs mer ikväll och hoppas på att jag kanske äntligen hittat rätt i sadeldjungeln. Hade sålänge!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0