Falsterbo shoppiiiing!

Nej alltså nu orkar jag inte dra ut på det längre.. Ofullständig kommer här min Falsterbo-shopping!
 
Eddie fick sig ett nytt flugtäcke av mamma! Verkar vara hennes nya favoritsak att köpa i hästväg, hahah ;)
Självklart från favvomärket Horseware, fnns inga andra täcken som sitter bättre!
 
Från PS of Swedens monter fick det följa med hem en hel del, shocker huh ;)
En ny välbehövlig lädertvål och en STOR burk med godis :D Eddie var helt galen i dem, och tur var väl det imed det nästan är det enda godiset han får äta pga att det inte innehåller något socker. Deras urläckra groomingbag fick även följa med i påsen, jesus med grejer man får plats med i den!! Verkligen hur mycket som helst :D + att den är ju helt galet snygg, mamma kommer grooma med stil på tävlingar framöver ;) Sen hade vi ju dethär med tränset, efter att ha klämt och känt i montern föll valet tillslut på ett Flying Change iallafall! Tror att det klär Eddie bäst :) Även ett nytt pannband med "aurora borealis" (regnbågs/kameleont) stenar i olika storlekar fick följa med!
 
 
Kunde inte heller låta bli att smita in i Equestrian Stockholms monter och dregla lite, "råkade" även köpa med ett av deras snygga schabrak hem! Ångrar lite att jag inte köpte en av deras döläckra plastronger också, får väl ta och beställa en istället ;)
 

(Kolla btw hur fin Eddie börjar bli i kroppen nu!!)

Sen har jag två grejer som jag tyvärr inte fick med mig direkt. Ett set med grå lindor från Eskadron! Beställde ju ett par för över 2,5 månad sedan men den butiken har krånglat SÅ mycket så jag sket i det.. Hoppas att dessa kommer fortare ;) Och sist men inte minst, NYA ÄLSKLINGSSTÖVLAR FRÅN DENIRO!! Jag hoppas dock innerligt att min storlek är med i nästa leverans till Skara, annars får jag vänta i ytterligare 8 veckor :( Fingers crossed!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0