årets första sommarkväll!

HUR UNDERBART att klockan är halv 10 på kvällen och jag sitter ute på trädäcket i jumpsuit, lyssnar på musik, dricker mousserande och pluggar körkortsteori, men viktigast av allt.. JAG FRYSER INTE!! Det är alltså 24°c kl 21:30, finally sverige!!! Det var på tiden.
 
Imorgon kör vi upp till Falkenberg och lämnar tillbaka Prestige-sadeln och hämtar hem Amerigo'n, är fortfarande så vilsen i den stora sadelfrågan.. Det enda jag vet är iallafall att Prestigen blir det inte! Den ligger hur bra som helst på Eddie men sätter mig som ryttare i helt fel position, och ska jag betala 30.000 kr för en sadel så ska den fan-ta-mej vara optimal för både häst och ryttare! Så plockar hem och provar Amerigo'n någon vecka och ser hur den känns, är även lite inne på Childeric-sadlarna... Är SÅ sugen på att prova en sån! Får prata med Anna på HorseFarm imorgon och se om hon kanske har någon inne, annars såg jag att det finns en återförsäljare utanför Lund.. Hrm vi får se vad utgången blir av detta sadel-spektakel ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0