Kärt återseende!

Rälsen är fixad och fortsatt snack om operation snurrar i mitt huvud.. "Det kommer vara värt det" hit och "du kan få problem i framtiden annars" dit, och det enda som ekar i mitt huvud är "du kanske får lite bulligare kinder och kommer troligtvis se mer bestämd ut pga att vi skjuter fram hela underkäken" WHAT? Jag behöver varken bulligare kinder eller se mer bestämd ut... "men det gör ingenting, vi kan slipa ner en bit av din haka så ser det mer proportionerligt ut!" Nej tack alltså.. Förändra hela mitt face, smärtan som kommer med det OCH inte få utföra någon som helst fysisk aktivitet på minst 2 månader efter operationen, mjaaaaa.. Jag hoppas innerligt att jag slipper!
 
The light in the tunnel idag var helt klart att äntligen få bli reunited med trollungarna!! Théa ser ut som en get, she's so fluffy i'm gonna diiiiie.. Hon beter sig som en duracellkanin på ecstasy och har överskottsenergi för en hel armé! Sen har vi ju också Mr.Grumpy himself.. Han däremot beter sig som en understimulerad barnunge och ska smaka och känna och klämma på ALLT som kommer i hans väg! Förvånansvärt nog så var han ganska glad och framåt att rida idag, han ska få en lugn och kravlös igångsättning för att bibehålla positiviteten och försöka förhindra att han går in i sin gråmulna bubbla där allt som innebär arbete är pest och pina.. 
 
Imorgon är det back to work och har därefter en jääävla massa hästar att rida! Mina ska motioneras och därefter kör jag ut till Josse och rider lite till, blir där över natten och fortsätter på nästan samma bana på fredag fast i omvänd ordning och ersätter mitt icke hästiga jobb med stallarbete. Ska bli skönt att andas häst, få skit under naglarna och mocka bajs efter 10 dagars semester i Norge där det närmsta en häst jag kom var bakgrundsbilden på mobilen.. ;) Vi hörs!
 
Mitt hjärta ♥

Kommentarer
Postat av: olli och messi

Förstår att det måste vara härligt att vara tillbaka på häst ryggen igen :) Min ska sättas igång nu oxå :) ftw med att flytta om ansiktet? vilken tandläkare? :o Haha "duracellkanin på ecstasy" xD

Svar: Superhärligt verkligen! kul :D Mh, jag har överbett och hade jag fått tandställning tidigare så hade de kunnat fixa det med bara rälsen men nu eftersom jag hunnit bli så gammal så har jag växt färdigt och därför krävs operation för att kunna flytta fram underkäken.. Det är min gamla tandläkares fel som inte ville ge mig tandställning trots att vi var på dem jättemycket :( it sucks... Hahah it's true xD
Malou Kastman

2015-01-08 @ 09:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0