Horses, they break our hearts and heal broken ones.

Härstarna, härstarna, hästarna.. Mina små loppelusar, de känns verkligen bättre än någonsin för tillfället trots att de bara är under igångsättning! Well ja båda har ju haft sina moments såklart men vilken häst har inte det efter vintervila och under igångsättningen, överlag har det bara varit bra pass vilket känns som en lovande start på 2015! Jag ser otroligt mycket fram emot att komma igång och träna och sen så småningom tävla, sätta upp mål och jobba röven av mig för att uppnå dem!!
 
Hej på er förresten! Full rulle idag, precis som alla andra dagar.. Jag har hängt på det icke hästiga jobbet, fixat nytt Jojo-kort och ridit häst-uslingarna! Théa var supertrevlig idag och Eddie var, inte lika trevlig.. Han har känts SÅ fin de senaste dagarna! Tror det berodde på att han tyckte det var lite tufft idag, kondisträning är inte riktigt hans favorit om vi säger så.. ;) Tidigare i förmiddags var hovis ute och slog på nya skor på honom och igår blev Théa undressed for success efter en tur med klippmaskinen, så nu är båda hästarna redo för att kicka igång denna säsongen!
 
Imorgon får de dock en välförtjänt vilodag. Jag ska jobba ett par timmar, åka på arbetsintervju och sen köra ut till Josse och rida ett par hästar! Fullt ös med andra ord, kul! :) Vi hörs hörrni!
 
Favvisarna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0