ZzzZzZZzzz....

Godkväll vänner! Timmarna rullar iväg och sitter i min gigantiska babyrosa onepiece och överväger att krypa ner i min gosiga säng, herregud vad det är svårt att få timmar över till annat på dygnet när man jobbar såhär sent! Jag åker dagligen direkt från jobb till stallet för att rida båda hästarna, mamma har ofta fixat stallet under dagen för att det ska vara klart innan det blir mörkt och hästarna kommer in så det är inget som äter massa tid, sen ska jag hem och äta kvällsmat och sen är klockan way too much för att jag ska vara mentalt stabil och kunna prestera något annat än halvkassa blogginlägg mellan snarkningarna...
 
Aja, kan väl iallafall meddela att båda hästarna var fina idag! Markarbete stod på schemat och markarbete blev det. Lite bommar, studds och ett sockerbitshinder arbetade vi med. Théa var SUPERFIN och Eddie var fin de gånger han inte trasslade ihop de långa benen bland bommarna.. Det är inte riktigt lätt detdär, men det är bara fortsätta traggla! Kidnappade hem 3 nya bett från Malin igår också som jag planerar att börja testa i helgen eller något, ett Nathe-bett och två olika från Sprenger! Båda två fungerar utmärkt på de jag redan har men det är ju bra att variera och kul att se vad man får för känsla!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0