THANK GOD IT'S FRIDAY!!

Inleder detta inlägget med att säga ÄNTLIGEN FREDAG!! Och hej förresten!
Shit så utmattande denna första veckan varit.. Hela omställningen, alla nya namn att lära sig, att slungas rätt in i hetluften med möten och grejer, sluta rejält mycket senare varje dag jämfört med innan osv osv. Det har varit otroligt kul men shit så trött i huvudet jag är nu! Därför har bloggningen blivit som den blivit och det hoppas jag ni har förståelse för. Nu är det äntligen dags för helg och lite avkoppling! Kickar igång den med att snart åka ut till en av mina bästa vänner för middag, vin och girlytalk, tror det är ganska välbehövligt att bara stänga av hjärnan från allt som har med jobb att göra och bara fylla den med lite rus och en massa skitsnack!
 
Igår anlände btw Eddies nya träns på posten! Fick i all hast slänga på ett gammalt slitet swarovski-pannband då jag inte är överförtjust i raka, nakna läderpannband... Ska kika efter ett nytt som senare ska få sitta på detta tränset under GHS! Tycker han passar så bra i Micklem då han har så litet, nätt huvud och det är så smala och få remmar. Less is more på denna hästen!! Fram tills vi sadlar om till dressyr, då är det breda nosremmar och maffigt bling-pannband som gäller ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0