Svettig söndag!

Med en träningsvärk from hell i benen efter att ha lirat boll med kidsen på jobb i fredags har jag nu snart officiellt tagit mig igenom helgen! Gårdagens update gick inte helt plansenligt och uteblev helt, jag var i stallet hela förmiddagen och fixade och red och därefter skulle vi ut och äta med familjen då mamma fyllde år! Så hela dagen passerade i racerfart, men vi hade det supermysigt och åt jäääättegod mat!! Kvällen blev dock inte allt för lång då vi flyttat fredagsträningen till imorse istället.
 
Båda hästarna gick SÅHÄÄÄÄÄÄR bra idag!!! Herregud vilken känsla att få lite feedback och det var helt underbart att få sitta i en dressyrsadel igen! Snälla snälla Annika plockade med sig en av sina som jag fick låna under träningarna. Båda två gick ganska basic pass, mest för att checka av grunderna lite och kolla nivån efter vinteruppehållet! Men båda två jobbade på super och alla var nöjda och glada efteråt! Nu kan jag med gott samvete bädda ner mig och kolla serier och käka Ben&Jerry's resten av kvällen! Det förtjänar jag ;) Och hästarna får såklart lite extra morötter i kvällsmaten!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0